Text: David Štrunc
Titulní obrázek není zvolen náhodně. Opravdu se nám v poslední době rozmohl takový nešvar. Česká pošta občas nedoručí předplacený časopis Rybářství!
Není to pravidlem, samozřejmě se jich většina ke svým majitelům dostane, nicméně se množí případy, při nichž se naše časopisy někde (během přepravy) ztratí.
Chcete znát názor České pošty? Zásilka není pojištěna, proto ztráta nikoho nezajímá. A že právě za doručování jsou placeni? S tím na zástupce této vypečené firmy nechoďte. Prý si máme zásilku pojistit. Jenže pokud bychom to udělali, bylo by pak poštovné dražší než samotný časopis!
Jak z toho ven? Řešení samozřejmě není snadné a kvůli tomu, že Česká pošta má na tuto službu u nás monopol, nelze problém vyřešit přechodem k jiné firmě. Proto jsme i v prosincovém čísle časopisu Rybářství uveřejnili krátký článek o tom, jak postupovat v případě, že vám časopis nebude doručen.
Pokud jste z Prahy a okolí, není problém zařídit, že si budete moct předplacený časopis vyzvedávat u nás v redakci. Už nyní takové odběratele máme. Pokud byste měli o osobní odběr zájem, určitě se nám ozvěte!
Na závěr připojíme několik kontaktů, abyste je nemuseli hledat, pokud byste v redakci potřebovali cokoli vyřídit.
Máte-li dotaz nebo připomínky ohledně webových stránek či Facebooku, pište na Strunc@rybar-sro.cz.
Řešíte-li předplatné nebo to, že vám předplacený časopis nepřišel, můžete buď napsat na predplatne@rybar-sro.cz nebo zavolat na telefonní číslo 778 002 240. Předplacený časopis vám (pro vás samozřejmě bezplatně) zašleme znovu a zásilku necháme sledovat (sledování zásilek můžeme využívat jen u těch zásilek, které prokazatelně nedorazily – potřebujeme k tomu Váš telefonát nebo e-mail).
Na záběr bychom vám chtěli popřát co nejméně starostí a komplikací s tímto přepravcem. Věříme (už mnoho let), že se jeho služby do budoucna zlepší.
Diskuze k článku (0)